Regulamin obowiązujący od 01.01.2024 roku
GODZINY OTWARCIA
- Ośrodek Terapii i Diagnozy Jaspik, NIP 5842306357, otwarty jest w godzinach 9:00-19:00 od poniedziałku do czwartku oraz w piątki w godz. 09:00-17:00.
- Rejestracja telefoniczna czynna jest od poniedziałku do piątku w godz. 10.00-17.00.
- Ośrodek Terapii i Diagnozy Jaspik zastrzega sobie prawo do zmiany godzin otwarcia oraz grafiku zajęć wynikających z przyczyn technicznych lub innych zdarzeń losowych.
REZERWACJA WIZYT W GABINECIE I PŁATNOŚĆ
- Pacjent umawia się na wizytę poprzez formularz zgłoszeniowy dostępny na stronie www.jaspik.pl. Szczegółowe informacje można uzyskać pod numerem 600875330 lub mailowo kontakt@jaspik.pl
- Pacjent zgłaszając się na umówiony termin usługi, uiszcza należność wg cennika przed wizytą (zaleca się stawić na wizytę maksymalnie 10 minut wcześniej). Cennik dostępny jest na stronie www.jaspik.pl.
- Pacjent uiszcza opłatę na na konto bankowe: mBank 20 1140 2004 0000 3202 7413 8880 w tytule przelewu Pacjent wpisuje: swoje imię i nazwisko, nazwisko specjalisty oraz datę wizyty.
- Maksymalnie dwie sesje terapeutyczne mogą pozostawać do rozliczenia przez Pacjenta nie zakłócając ciągu procesu terapeutycznego.
- Przy zaległości powyżej dwóch sesji terapeutycznych oraz braku kontaktu pacjenta z dyrekcją Ośrodka terapia nie może być kontynuowana, musi zostać wstrzymana do momentu zapłacenia zaległości przez Pacjenta.
- W przypadku rejestracji na pakiet diagnostyczny, Pacjent uiszcza opłatę według cennika w całości lub przed poszczególnymi wizytami. Nr rachunku bankowego, na który musi zostać uiszczona opłata jest dostępny na naszej stronie internetowej. Do momentu wydania diagnozy całość opłaty musi zostać uiszczona.
- W przypadku nieuiszczenia opłaty za diagnozę na 24h przed pierwszą wizytą, spotkanie zostaje anulowane.
- W przypadku rezygnacji z usługi w trakcie przeprowadzania pakietu diagnostycznego, koszt nie zostaje zwrócony.
- W przypadku uczestnictwa w terapii indywidualnej lub grupowej jej zasady zostaną omówione z terapeutami prowadzącymi spotkania.
- Minimum 24h przed pierwszą wizytą Pacjent wypełnia online kwestionariusz wywiadu wraz z informacją o przesyłaniu danych osobowych (RODO).
SPÓŹNIENIA I ODWOŁYWANIE REZERWACJI W GABINECIE
- W przypadku spóźnienia Pacjenta - minuty spóźnienia odejmowane są od czasu wizyty.
- W każdym semestrze pacjent może bezkosztowo odwołać dwie sesje terapii indywidualnej.
- Ośrodek Terapii i Diagnozy Jaspik zastrzega sobie prawo do odwołania z przyczyn losowych umówionej wcześniej wizyty. W takiej sytuacji zobowiązuje się do zaproponowania Pacjentowi innego terminu lub zwrotu kosztów spotkania.
ZALECENIA DLA PACJENTA
- Na pierwszą wizytę należy przybyć maksymalnie 10 minut przed planowaną godziną rozpoczęcia.
- Na czas pobytu w Ośrodku prosimy wyciszyć telefon. Prosimy w miarę możliwości o nie przebywanie w poczekalni Ośrodka podczas trwania wizyty oraz o zachowanie ciszy.
- Obsługa nie ponosi odpowiedzialności za rzeczy pozostawione na terenie Ośrodka Jaspik.
- Ośrodek Jaspik zastrzega sobie prawo do opóźnień rozpoczęcia wizyty ze względu na zdarzenia losowe. W takim przypadku czas trwania wizyty nie ulegnie zmiany.
PRZEPISY PORZĄDKOWE
- Na terenie Ośrodka Jaspik obowiązuje bezwzględny zakaz spożywania alkoholu, palenia tytoniu i elektronicznych papierosów oraz zażywania substancji psychoaktywnych.
- Z wizyty nie mogą korzystać osoby, których stan wskazuje na spożycie alkoholu lub innych środków odurzających.
- Obsługa Ośrodka Jaspik zastrzega sobie prawo do przerwania lub odwołania wizyty oraz odstąpienia od leczenia, jeśli spotka się z sytuacją bezpośredniego zagrożenia zdrowia i życia Zespołu lub Pacjentów.
- Dopuszcza się możliwość wezwania służb mundurowych lub porządkowych (np. policja, straż miejska, pogotowie) w przypadkach zagrożenia zdrowia lub życia Pacjentów lub Zespołu Ośrodka Jaspik.
- Zgodnie z art. 222 ustawy z dnia 26 czerwca 1976 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2018 r. poz. 108)*) w Ośrodku Jaspik stosuje się monitoring wizyjny w celu zapewnienia bezpieczeństwa Pracownikom i pacjentom oraz ochrony mienia, polegający na rejestrowaniu obrazu.
- Obraz rejestrują kamery umieszczone na zewnątrz przed wejściem do placówki oraz wewnątrz: nad recepcją, na przeciwko drzwi wejściowych. Kamery nie są instalowane w gabinetach, pomieszczeniach sanitarnych.
- Nagrania z monitoringu wizyjnego są wykorzystywane tylko w celach wskazanych w pkt 1.
- Dostęp do nagrań z monitoringu wizyjnego mają wyłącznie osoby upoważnione do przetwarzania danych osobowych w nich zawartych.
OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH
- Szczegółowe informacje dotyczące ochrony danych osobowych znajdują się w klauzuli informacyjnej dla pacjentów, dostępnej na stronie internetowej www.jaspik.pl.
SKARGI I REKLAMACJE
- W sytuacji konfliktu interesów lub w innych kwestiach spornych i wątpliwych dotyczących korzystania przez Pacjentów z usług Ośrodka Terapii i Diagnozy Jaspik decyzję ostateczną podejmuje kierownictwo placówki.
- Pacjent może złożyć skargę lub reklamację w ciągu 14 dni od odbytej wizyty. Skargę lub reklamację można wysłać mailowo na adres: kontakt@jaspik.pl lub listownie na adres: Ośrodek Terapii i DIagnozy Jaspik Agnieszka Hać, ul. Lirowa 32, 80-298 Gdańsk.
- Skargi i reklamacje będą rozpatrywane w ciągu 21 dni od daty otrzymania korespondencji.